Componente Common Rail

Înapoi la Componente Diesel

Tehnologia DENSO Diesel oferă o soluţie eficientă pentru fiecare generaţie de motoare diesel – oferind eficienţă, performanţă, fiabilitate şi emisii minime. Acest lucru este demonstrat de Sistemele Common Rail DENSO care asigură cea mai înaltă presiune de injecţie din lume; ceea ce duce la un consum redus de combustibil, emisii reduse şi performanţe impresionante fără a compromite calitatea. Proiectate iniţial pentru camioane şi vehicule grele de bunuri, sistemele Common Rai diesel sunt alcătuite din elemente de pompe de înaltă presiune, ECU şi senzori pentru a asigura cea mai înaltă performanţă şi fiabilitate a motorului, cu un nivel minim de zgomot şi emisii. Primul sistem diesel Common Rail din lume a fost realizat de DENSO, pionier în domeniu.

Tipuri

DENSO furnizează următoarele componente:

  • Pompe - HP2, HP3, HP4
  • CR injectoare - gamă completă
  • Supape de vacuum - gamă pentru HP2 şi HP3/HP4

Pompe injecţie Common Rail

Pompa de tip Common Rail a fost dezvoltată pentru a respecta regulamentele stricte privind emisiile de gaze din secolul al 21-lea. Sistemul este alcătuit dintr-o pompă de alimentare, injectoare controlate electronic, diverşi senzori pentru detectarea stării de funcţionare a motorului şi un computer (ECU) pentru controlul acestor dispozitive. Pompa de alimentare este acţionată de motor şi generează combustibil sub înaltă presiune. Un injector este montat pe fiecare cilindru al motorului, iar combustibilul sub înaltă presiune este distribuit de la pompa de alimentare la fiecare injector Common Rail.

Pionierii Diesel

La baza tehnologiei Diesel, investiţiile masive ale DENSO în cercetare şi dezvoltare au ajutat la proiectarea motoarelor Diesel eficiente, puternice şi fiabile cu emisii minime.

Rezultatele noastre includ:

  • 1995: DENSO proiectează primul sistem Common Rail Diesel din lume.
  • 2002: DENSO introduce primul sistem Common Rail Diesel din lume la 1800 bari.
  • 2005: DENSO introduce primul sistem Common Rail Diesel din lume la 1800 bari, cu injectoare piezo cu răspuns rapid, asigurând performanţe chiar mai înalte de combustie.