EGTS - Senzori pentru temperatura emisiilor

Înapoi la EMS

Diferenţa Denso

Senzorul pentru temperatura emisiilor (EGTS), situat în faţa catalizatorului diesel (DOC) şi / sau în faţa filtrului de particule diesel (DPF), detectează temperatura emisiilor şi o transformă în tensiune transmisă la ECU motor cu un semnal de tensiune pentru controlul condiţiilor motorului, pentru a reduce eficient emisiile.

Caracteristici şi beneficii

Dimensiuni reduse şi răspuns rapid

  • Tehnica ce procesare DENSO care foloseşte particule ceramice fine produce un termistor cu formă specifică (element de detecţie).

  • Partea de detecţie, introdusă în ţeava de eşapament cu termistorul, are o structură cu o singură conductă, fără structura dublă a senzorilor de temperatură din sistemele de evacuare convenţionale. Acest lucru reduce cu peste 90% volumul comparativ cu senzorii de temperatură din sistemele convenţionale.

  • Partea de detecţie şi termistorul cu formă specifică asigură un răspuns rapid - mai puţin de 7 secunde pentru a trece de la temperatura camerei la 1000 grade Celsius.

 

Rezistent la vibraţii şi căldură

  • Niciun senzor deteriorat la sistemul de evacuare

  • Capabil să reziste la vibraţii chiar şi în apropierea motorului

Detecţie de înaltă precizie

  • Senzorul de temperatură a emisiilor detectează temperatura cu ±10 grade faţă de temperatura efectivă, în ciuda dimensiunii reduse.

  • Poate detecta temperaturi cuprinse între -40 grade Celsius şi 1000 grade Celsius.

 

Tipuri

În funcţie de răspuns:

  • Standard
  • Răspuns rapid

 

În funcţie de abilitatea de a detecta temperatura:

  • ULs - Ultra Low Special (special ultra scăzută)
  • Ls - Low Special (special scăzută)
  • L - Low (scăzută)
  • Mh - Mid high (mediu ridicată)
  • H – High (ridicată)