DENSO prezintă noi oferte digitale la Automechanika 2021

25 august 2021 | Articol

O sesiune web live exclusivă va titra prezența DENSO la Automechanika Frankfurt 2021, cel mai important târg din Europa pentru industria auto, în perioada 14-16 septembrie.

Automechanika Ffm Dplus Color Large 1

 

Odată cu desfășurarea evenimentului în format „Digital Plus”, DENSO - unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologii auto din lume - planifică o prezență virtuală completă, incluzând o serie de știri și conținut specifice pieței aftermarket.

Vizitatorii vor putea să se alăture sesiunii web prin intermediul platformei online a Automechanika și să parcurgă un test pentru șansa de a câștiga materialele branduite cu Toyota Gazoo, în valoare de 200 EUR. De asemenea, aceștia pot utiliza platforma pentru a naviga pe informații cheie despre produsele și serviciile DENSO, pentru a discuta cu reprezentanții DENSO și pentru a fi printre primii care au aflat știri despre viitoarele planuri ale DENSO de a sprijini piața secundară independentă europeană.

Principalul anunț din acest an va fi lansarea PowerEdge în Europa. PowerEdge este un brand eficient din punct de vedere al costurilor, conceput pentru a satisface un set separat de nevoi față de oferta premium stabilită de DENSO și este deja popular în SUA, unde oferă valoare afacerilor de pe piața aftermarket. Din septembrie, o gamă de ștergătoare și compresoare PowerEdge vor fi disponibile pentru piața europeană; mai multe detalii vor fi dezvăluite la Automechanika.

În cele din urmă, DENSO va folosi evenimentul pentru a-și prezenta viitorul ca o companie durabilă - inclusiv modul în care structura sa „One EU Aftermarket” îl aduce mai aproape de clienți și ce înseamnă obiectivul global „Peace of Mind” al DENSO pentru afacerile de pe piața aftermarket.

Experiență familiară pe o platformă nouă

„Am fost expozanți de mult timp la Automechanika înainte de pandemie și am fost hotărâți că anul acesta, în ciuda trecerii la o platformă digitală, vom oferi tot ceea ce membrii industriei au ajuns să se aștepte de la prezența noastră”, a declarat Fatiha Laauich, Pan UE Manager de marketing strategic. „Partenerii noștri de pe piața aftermarket vor fi familiarizați cu cele mai noi activități ale noastre, inclusiv soluții de formare digitală oferite de platforma noastră de e-learning și oferta noastră de webinarii. Între timp, noii vizitatori vor putea să exploreze gama noastră de produse în continuă expansiune, inclusiv instrumentul nostru de inspecție a vehiculelor, e-Videns, și să înțeleagă valoarea adăugată pe care o poate oferi colaborarea cu DENSO.

„Desigur, este vorba despre mai mult decât noi oferind conținut. Aceasta este o oportunitate pentru toată lumea din industrie să se reunească și să se conecteze. Într-un eveniment digital, mesajul nostru este în continuare același: Vino, vezi ce avem de oferit și ajungem din urmă. Experții noștri vor fi disponibili și gata să vorbească. ”

Solicită un voucher gratuit la Automechanika

DENSO este, de asemenea, capabil să ofere un voucher de intrare gratuit către Automechanika, într-o ofertă disponibilă exclusiv clienților comerciali și partenerilor, până la epuizarea stocurilor.

Dacă doriți să profitați de acest lucru, pur și simplu contactați reprezentantul DENSO pentru detalii despre cum să revendicați voucherul.

Back to overview Înapoi la pagina anterioară