Brandul popular PowerEdge intră pe piața Europeană

PowerEdge, un brand auto creat pentru a satisface cererea de produse de valoare din piața aftermarket, va fi lansat în toată Europa în această toamnă, a anunțat DENSO.

Marca este deja disponibilă în SUA, unde a devenit populară pentru atracția sa față de clienții cu vehicule mai vechi, în căutarea unei alegeri mai economice pentru înlocuirea pieselor. Acum, beneficiile sale vor veni în Europa, începând cu gama sa de ștergătoare și compresoare de aer condiționat.

Calitatea și economia se traduc în beneficii de business

Deși comercializat de DENSO, PowerEdge nu face parte din gama convențională DENSO: este o marcă separată, creată special pentru a livra produse la prețuri competitive, permițând companiilor de pe piața aftermarket să își extindă ofertele și să atragă mai mulți clienți. Dezvoltate în conformitate cu standardele de calitate exigente ale DENSO, produsele PowerEdge îndeplinesc cerințele competitive de pe piața aftermarket din segmentul de preț mediu și de înaltă calitate. În plus, toate produsele din gama PowerEdge sunt disponibile cu oferta completă de servicii DENSO, cuprinzând comenzi, livrări, logistică și servicii pentru clienți.

„Lansarea europeană a PowerEdge adaugă o nouă dimensiune interesantă pieselor și serviciilor premium renumite pe care le oferim sub marca DENSO”, a declarat Alexey Bartashevich, Senior Manager, Aftermarket Products, DENSO. „Deblochează un set de produse cu funcții noi care vor sprijini distribuitorii și atelierele prin„ umplerea golurilor ”din gamele lor existente.

Stocând piese PowerEdge, companiile pot atrage clienții cu un set diferit de nevoi și pot oferi, de asemenea, o gamă mai mare către clienți existenți, mai ales pe măsură ce vehiculele lor îmbătrânesc. Cu șoferii care își mențin vehiculele mai mult timp și vârsta medie în parcul auto european crește, adăugarea unei mărci de aftermarket axate pe valoare, susținută de fiabilitatea și serviciile asociate cu DENSO, reprezintă un potențial semnificativ de vânzări. În plus, deoarece clienții pot comanda diferite cantități de produse PowerEdge printr-un singur punct de comandă în DENSO Europe, eficiența este maximizată. ”

Ce include lansarea PowerEdge?

Lansarea europeană a PowerEdge va cuprinde două categorii de produse: ștergătoare și compresoare.

Pentru a răspunde cererii în creștere pentru ștergătoarele economice din economiile emergente ale Europei, lamele ștergătoarelor PowerEdge sunt construite pentru a îndeplini standardele și specificațiile comune ale pieselor de schimb, precum și pentru a fi competitive la preț. Vor fi disponibile ștergătoare plate și convenționale, cu 12 coduri de piese în fiecare tip.

Gama de ștergătoare plate va acoperi lungimi cuprinse între 350-700 mm, acoperind până la 90% din parcul auto european. Designul său subțire folosește cauciuc premium și o conexiune unică cu un singur adaptor, maximizând aplicațiile și ușurința montării.

Între timp, lamele convenționale PowerEdge sunt optimizate pentru durabilitate și performanță de lungă durată. La fel ca lamele plate, acestea vin ambalate într-o cutie de carton pentru un impact redus asupra mediului.

Completarea gamei la lansare sunt compresoarele PowerEdge, care sunt concepute ca o alternativă calitativă pentru vehiculele din a doua jumătate a duratei lor de viață.

Bazându-se pe experiența extinsă a DENSO în dezvoltarea sistemului de aer condiționat și o rețea mondială de afiliați, compresoarele PowerEdge oferă un mix optim între durabilitate, performanță și preț. Compresoarele PowerEdge sunt produse folosind componente și materiale de calitate, sunt întotdeauna preumplute cu uleiul potrivit și testate la standarde stricte de performanță.

În timp ce DENSO este deja prezent pe piața aftermarket europeană, cu o gamă de top de compresoare originale pentru segmentul premium, PowerEdge va crea valoare suplimentară concentrându-se pe oferirea de produse orientate către aplicații suplimentare și vehicule vechi. Începând cu o gamă de peste 90 de compresoare pentru autoturisme și aplicații grele, PowerEdge își propune extinderea în continuare a gamei, cu planuri de a adăuga aplicații noi și interesante și de a ajunge la o ofertă alternativă completă în următorii câțiva ani.

„Deși PowerEdge există deja în America, nu purtăm pur și simplu produse de pe piața respectivă; în schimb, aceasta este o ofertă complet nouă, specifică Europei ”, a adăugat Alexey Bartashevich. „În timp ce în SUA gama se concentrează asupra starterelor, alternatoarelor și produselor de post-tratament diesel pentru vehicule mai grele, gama europeană își propune să se concentreze în jurul nevoilor și oportunităților afacerilor de pe piața aftermarket din această parte a Atlanticului.

„Misiunea noastră este de a oferi partenerilor noștri de pe piața aftermarket toate instrumentele de care au nevoie pentru succes. Adăugarea unui brand complet nou și aducerea de noi nivele de preț și clienți în misiunea lor comercială este un pas semnificativ către realizarea acestui obiectiv. ”

Pentru mai multe informații despre produsele PowerEdge, vă rugăm să vizitați www.poweredgeproducts.eu

Poweredge