
Ogier și Ingrassia obțin titlul pentru Toyota GAZOO într-o finală WRC plină de acțiune
Ogier și Ingrassia obțin titlul pentru Toyota GAZOO într-o finală WRC plină de acțiune
DENSO dezvăluie de ce e important să aplicăm cuplul potrivit la montajul bujiilor cu scânteie
Câștigătorii ediției 2020 din Liga Mecanicilor Adevărați
Campioni Mondiali! Echipa TOYOTA GAZOO își securizează titlul de Campioni WEC după ocuparea primelor 2 locuri în Bahrain
Gama de echipamente de răcire motor de schimb de la DENSO aduce tehnologiile de calitate internaţională, ecologice de schimb de căldură direct pe piaţa Aftermarket.
Citeşte mai multÎncărcare eCat
Introdu denumirea produsului de care eşti interesat iar noi îţi vom furniza mai multe informaţii
Radiatoarele Denso, dezvoltate în colaborare cu experţi în sisteme de aer condiţionat, sunt capabile să răspundă celor mai exigente cerinţe, chiar şi în condiţii vitrege.
Nucleu radiator: este instalat la vehicule cu climat controlat şi la vehicule care au numai sistem de încălzire pentru a încălzi habitaclul. Agentul de răcire motor la o temperatură ridicată asigură căldura când ventilatorul din habitaclu este pornit din tabloul de bord.
Intercooler: este un schimbător de căldură care răceşte aerul care pleacă din motorul turbo. Acestea sunt din ce în ce mai mult folosite graţie prezenţei din ce în ce mai mari a motoarelor turbo. Design-ul optimizat continuu reduce consumul şi emisiile.
Ventilatoare de habitaclu: cu o elice şi un motor electric, ventilatorul din habitaclu generează un flux de aer care trece prin unitatea A/C şi apoi în habitaclu, pentru răcirea sau încălzirea acestuia. Cantitatea de aer generată de ventilator depinde de permeabilitatea la aer a componentelor precum admisia de aer exterior, unitatea de aer condiţionat, conductele de aer din cabină / habitaclu şi habitaclul în sine.
Răcitoare de ulei: sunt schimbătoare care controlează temperatura lubrifianţilor, cum ar fi ulei de motor, ulei pentru cutia de viteze şi direcţie, precum şi uleiul din motor.
Temperaturile excesive duc la degradarea rapidă a caracteristicilor de lubrifiere ale uleiului, cu riscul de deteriorare a pieselor mecanice.