
Ogier și Ingrassia obțin titlul pentru Toyota GAZOO într-o finală WRC plină de acțiune
Pentru cel mai mic diametru al electrodului central, putere crescută și performanță.
Pentru cel mai mic diametru al electrodului central, putere crescută și performanță.
Bujiile patentate DENSO Nickel TT au un centru din nichel şi un electrod de împământare "dublu" intern, cu un diametru mai mic de 1,5 mm.
Tehnologia de aprindere uşoară se apropie de eficienţa de aprindere a gamei DENSO Iridium premium, într-un design care nu necesită metale preţioase scumpe.
Design care nu necesită metale preţioase scumpe: pe scurt, performanţe îmbunătăţite la un cost redus!
Făcute pentru porniri reci
Performanţe optimizate de pornire pentru o pornire eficientă
O tensiune mai mică necesară pentru pornirea motorului, ceea ce înseamnă o pornire mai rapidă, mai puternică, chiar şi în condiţii de vreme extrem de rece
Cu ajutorul electrodului integrat extrem de fin - 1,5 mm comparativ cu dimensiunea standard de 2,5 mm - scânteia produsă este mult mai puternică, în special la temperaturi reduse, generând performanţe mai bune de aprindere
Emisii reduse
Aprinderea optimizată duce la o ardere fluctuantă, adică la un consum mai mic de combustibil şi emisii de CO, CO2 şi CH semnificativ reduse.
Design inteligent pentru consum optimizat de combustibil
Tehnologia pentru bujii TT permite o mai bună ardere, care duce la un consum mai mic şi, pe termen lung, la economii.
Capacitatea de aprindere excelentă asigură o mai bună ardere care poate aprinde amestecurile mai uşoare, ceea ce duce la rateuri mai rare decât în cazul bujiilor cu nichel.
Testele au arătat că, atunci când se compară o bujie cu nichel cu una TT, consumul de combustibil este cu până la 5% mai mic, ceea ce înseamnă că deplasările periodice lungi devin mai economice.
Gama completă de bujii TT este extrem de puternică, incluzând 15 numere de piesă convenabile care, împreună, oferă 87% din vânzările de top pentru parcul auto din Europa.
Cod piesă | Aplicaţii principale |
---|---|
K20TT | Dacia Logan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, VW Golf |
K16TT | Audi, BMW, Honda, Fiat, Toyota Corolla/Yaris, VW |
W20TT | Daewoo Cielo, Lanos; Fiat Cinquecento; Renault Laguna, Mazda |
TV16TT | Ford Ka/Fiesta/Focus/Fusion, Vauxhall Zafira, Volvo C30/S40 |
W16TT | Daewoo Matiz; Opel Astra, Cosrsa |
T20TT | Audi, Ford Fiesta/Escort, Mercedes Benz 190, Peugeot 205 |
KH16TT | Citroën C1; Peugeot 107/307/406, Toyota Aygo / Yaris/ IQ |
Q16TT | Peugeot 106; Renault Clio/Megane |
Q20TT | Fiat Panda/Punto; Citroën AX; Ford Escort |
KH20TT | Peugeot 307;Volvo S40 /V50 ; Mitsubushi Colt |
WF20TT | Dacia 1300, Fiat Panda, Vauxhall Corsa/Omega |
W22TT | Alfa Romeo 33/145/146, Fiat Uno, Seat Toledo |
T16TT | Ford Ka/Scorpio; Chevrolet Trans Sport |
XU22TT | Alfa Romeo, BMW, Fiat |
XUH22TT | Hyundai, Kia, Smart |
XUH20TTi | Hyundai i10 i20 1.0, 1.2; Kia Picanto, Roa 1.0, 1.2 |