Instalare şi depanare

EMS Caution UK


În continuare puteți urmări procesul de instalare și depanare al senzorilor pentru temperatura emisiilor (EGTS).

Demontare şi instalare

  1. econectaţi conectorul EGTS, slăbiţi piuliţa de fixare şi îndepărtaţi EGTS. Se recomandă demontarea cu ajutorul unei cheie dinamometrice cu cap deschis din cauza firelor lungi şi a filetului care se rotesc independent de corpul senzorului.
  2. Instalaţi noul EGTS şi strângeţi conform valorilor specificate de producător. Conectaţi conectorul EGTS. Porniţi motorul şi verificaţi dacă sistemul de evacuare funcţionează corect.
Specificaţii pentru forţa recomandată la instalare
Cod piesă Cuplu recomandat
DET-0100 30 ±6 Nm
DET-0101 30 ±6 Nm
DET-0102 30 ±6 Nm
DET-0103 30 ±6 Nm
DET-0104 30 ±6 Nm
DET-0105 30 ±6 Nm
DET-0106 30 ±6 Nm
DET-0107 30 ±6 Nm
DET-0108 30 ±6 Nm
DET-0109 30 ±6 Nm
DET-0110

30 ±6 Nm

Depanare

Posibile defecţiuni 

Vibraţiile puternice pot deteriora conexiunea firelor interne, iar temperaturile excesiv de mari (peste 900 grade Celsius) pot genera modificarea rezistenţei elementului termistor, iar firele îndoite excesiv (mai mici de 20 mm pentru diametrul de îndoire) pot duce la ruperea firelor.

Simptome 
  • Eficienţă redusă a consumului: Regenerarea DPF poate dura mai mult, ceea ce duce la consum mărit.
    • Control redus: Regenerarea DPF poate avea loc la intervale mai scurte decât cele normale şi astfel poate duce la disconfort în timpul rulării.
Prevenire şi soluţii

O problemă la EGTS poate duce la aprinderea lămpii de atenţionare. Defecţiunea este înregistrată ca şi cod de defecţiune (DTC) în ECU motorului şi poate fi verificată cu ajutorul instrumentului de scanare DTC. Dacă EGTS defect este cauza defecţiunii, acesta trebuie înlocuit.