
Echipa TOYOTA GAZOO face istorie cu o nouă victorie a campionatului
DENSO a introdus primele alternatoare auto în anii 1960. De atunci, am introdus o varietate de modele de alternatoare noi capabile să producă mai multă energie electrică mai eficient, cu o unitate mai mică şi mai uşoară. De exemplu, în 2000, DENSO a introdus primul alternator SC (conductor segment) din lume folosind un conductor dreptunghiular pentru bobina statorului. Sporind densitatea bobinei (factor de distanţă) de la 45% la 70%, am reuşit să reducem greutatea alternatorului SC cu 20% şi să obţinem o capacitate cu 50% mai mare faţă de tipul convenţional.
Specificaţii 100% OE: pentru calitate, aspect şi durată de viaţă.
Totul nou: fără unităţi re-făcute, fără taxe suplimentare sau politică de returnare
Eficienţă maximă: cel mai mic şi mai uşor din lume pentru capacitatea sa
Aplicaţii extinse: acoperire unică Toyota, plus o gamă largă de mărci europene
Tehnologii avansate: proiectate pentru performanţă în condiţii de vreme rece sau foarte caldă; cuplu de demarare maxim în orice condiţii; complet compatibil cu sisteme electronice sofisticate.
Producţie şi testare riguroasă: respectă cele mai înalte standarde de performanţă
Cea mai bună alegere post-vânzare: pentru reparaţii fără bătăi de cap
Dimensiuni optimizate pentru rotor şi stator: circuit magnetic îmbunătăţit pentru sporirea capacităţii
Diametru redus al fuliei: permite un rotor mai rapid
Două lame integrate în rotor: reduc zgomotul generat de ventilator, dimensiunea şi greutatea
Alternator cu ventilator integrat intern
Dimensiuni optimizate pentru rotor şi stator: circuit magnetic îmbunătăţit pentru sporirea capacităţii
Diametrul redus al fuliei permite un rotor mai rapid.
Ventilatorul include două lame integrate în rotor care reduc zgomotul generat de ventilator, dimensiunea şi greutatea.
Alternator SC
Primul conductor dreptunghiular din lume în bobina statorului sporeşte densitatea bobinei, reduce greutatea şi măreşte capacitatea.
Un regulator IC